Orkidé

I torsdags var det vår 8-årsdag men det blev inget firande. Istället åkte sambon till sandviken och firade VSKs seger där. Själv hade jag myskväll med barnen och läste böcker som vi fyndat på bokrean.
På fredagen åkte jag och hämtade upp min älskling på stan som hade handlat hem en present till mig. En tvåstänglad orkidé. Otroligt vacker i en svart jättefin kruka. Det blev verkligen helt perfekt. Sen fick jag faktiskt i torsdags nya köksstolar som jag länge tjatat om.
Efter att ha släppt av honom hemma så åkte jag och barnen till mormor för att sova där hela helgen eftersom sambon jobbade natt. På lördagen blev det barnens första bio, det var kanonmysigt.
Nu är vi hemma igen och allt är som vanligt. Älskar att bara vara hemma och mysa med min familj. MITT ALLT!


Min orkidé och våra nya stolar!




Mina fina tulpaner som älsklingen har tagit hand om så bra ihelgen.
De står fortfarande på bordet och ser vackra ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0