En liten uppdatering!

Sist skrev jag om planerna inför Amelias kalas. Jag lyckades jobba på bra den dagen så jag kom hem precis innan kalasgästerna kom. Mormor hade bakat massa goda kakor och lagat mat, hon är så fin min mormor. 8 småsläktingar välde runt här som små tornados så på söndagen fanns det en del att städa. Men oj så kul barnen hade det:) Nu har jag och Fredrik tagit lite krafttag här hemma och börjat leva ett hälsosamt liv, känns grymt bra. Så i sommar ska jag unna mig så mycket nya kläder:) Tråkigt att vakna upp och se att det kommer ännu mera snö, det räcker nu! Men nu är det bäst att halvvakna mig gör sig i ordning så jag kan väcka barnen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0