Vattkoppor!

Imorse när jag lämnade Amelia sa Nilla att A:s bästa dagiskompis fått vattkoppor och att A troligen kommer att få det eftersom dem leker så mycket. Jag har ju alltid vela ha de så tidigt som möjligt på barnen och när v kom hem från dagis idag upptäckte vi flera blåsor på A. Hon har på magen, halsen och en liten på kinden. Hoppas att det kommer vara en lindrig sväng för henne och att W kan få det lika lindrigt när han får sina. Jag hade bara tre stycken medan Fredrik hade hela kroppen full.
Barnen skulle sova hos mamma ihelgen eftersom båda jag och F jobbar men han får nog ta ut VAB nu när Skrållan fått koppor.
Hoppas på att kunna komma iväg på bio på lördag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0