Kommentarer!

Tycker att mina läsare är dåliga på att kommentera!

Igår var jag, sambon och Svägis på bio. Vi såg har du hört ryktet om Morgans? Den var rolig men inte bra. Gillade inte själva handlingen. Men det var myigt att gå på bio med er.

Idag har jag jobbat och ska göra det imorgon också sen jobbar jag inte helg igen fören i slutet av januari, *skönt*. Får köra stenhårt i veckorna ist. Har lyckats tagi ledigt några dagar vid flytten så jag och älsklingen kan dona och ha oss hemma medan barnen är på dagis.
Nu ska vi se 24-filmen. Hoppas på att säsong 7 dyker upp i början av veckan.

Förslag på ny serie önskas!

Kommentarer
Postat av: Mickan

=) ja 24 är juh riktigt bra finns nog ingen serie som klår den iaf =) hehe

Entroage är jävligt bra säger Danne! handlar om en kilel som hålle rpå att slå igenom som filmstjärna.. som festar leverlyxliv o sådant där. Det är en komedi serie iaf!

Kram Mickan

2010-01-10 @ 23:13:10
URL: http://hippiemicka.blogg.se/
Postat av: Svägis

Big Love ska jag börja med!

2010-01-12 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0