Halvdag!

Jag är helt slut. Skulle verkligen behöva vara ledig lite mer. Jobbar vardagar och jobbar på helgerna, finns ingen tid att vara ledig. Men tack och lov så börjar det glesa ut sig lite nu efter de röda dagarna så jag kommer "bara" att jobba två helger i månaden utöver vardagarna.
Idag hade jag iaf halvdag och packning stod på schemat när jag kom hem. Började lite smått i klädkammaren men det var så mycet saker överallt så lusten rann ur mig på en gång. 11 kartonger står staplade i vardagsrummet, en bra början. Jag önskade att jag kunde ta åt mig all ära men tyvärr, det är min älskade sambo som legat i och packat ner allt i köket. Fast några kartonger har jag gjort:)

Jag vill så mycket och vill ha allt på en gång. Nu är mitt nästa projekt nya möbler till flytten. Fredrik är väl inte riktigt med på det eftersom det kommer jag med vid varje flytt. Flyttar man 1 gång om året så kan jag nästan förstå tanken med att inte köpa nya möbler varje gång:) Men nu är det så att de gamla inte passar in i den nya så vi behöver NYTT!

Nej, packa en timma innan sambon ska hämtas på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0