2010

Första inlägget i år.
Hade skrivit ett långt om 2009 men valde att inte publicera det, var kanske inte världens bästa år och jag vill heslt glömma det men kommer alltid att finnas där. En av de viktigaste som funnits för mig gick bort, älskade morfar<3
Men måste säga att det har varit mycket bra 2009 ockå så inte ett helt dåligt år.
Året slutade iaf helt fantasktiskt. William hade feber(inte lika fantastiskt) så det blev en lugn hemma/myskväll. Jag och Amelia tog en sväng till mamma innan med mormor och där bjöds det på god nyårsmiddag. Efter det tog jag och Amelia en promenad runt huset och tittade på raketer sen somnade barnen vid 20. Senare fick jag en mejladress till en vän som har varit en stro del av min barndom men som flyttade till USA för 6 år sedan. Saknar henne och hennes familj jättemycket. Så nu blir det till att planera en resa till LA och hälsa på.

2010:

2010 kommer att bli mitt och min familjs år. Det känner jag på mig eftersom det redan börjat så bra. Allt börjar sakta fallapå plats.
Vi började den första dagen på det nya året med att ha barnvakt. Vi skulle jobba dagen efter så mamma var barnvakt och ville inte åka hit tidigt på morgonen så barnen sov där. Vi passade på att gå och se Avatar på bio. Jag brukar inte tycka om sådana filmer men tyckte den var bra. Sen på kvällen blev det några avsnitt 24.
I måndags köpte vi säsong 6 och är redan inne på skiva 4. Inte konstigt att jag är trött på jobbet när vi sitter uppe och tittar på TV:)

Idag jobbar min älskling. Ska försöka få tag på min mamma så hon kan ta barnen några timmar. Jag och Svägis tänkte gå och se Luftslottet som sprängdes.

Annars så flyttar vi snart till PB. Härligt att få diskmaskin och allt annat igen. Problemet är bara att jag och Fredrik jobbar så mycket så vi hinner inte flytta en helg. Vi har tagit ledigt en måndag att flytta på och det är tur att min mamma och Svägis kan hjälpa oss då. Tack mamma för att du "slösar" en semetserdag:)

Barnen sover och jag är förkyld. Har lock i öronen så jag knappt kan sova på nätterna. Hoppas på att bli bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0