Rubrik?

Klockan är ställd på 6 imorgon och jag borde ha gått och lagt mig samtidigt som sambon men av någon konstig anledning är jag alldeles för pigg för det. Annars brukar jag vara den som somna så fort en film slås på men ikväll har jag hunnit med massor. Jag och älsklingen har spelat Super Mario vilket vi är jäkligt grymma på när vi spelar tillsammans:) Det är tur att vi ta våra kommentarer till varandra med en nypa salt.
Imorgon ska A tillbaka till dagis igen och W får följa med mig till jobbet eftersom hans vattkopp mellan fingrarna inte torkat riktigt än. Idag har det märkts väldigt tydligt på barnen att dom längtar tillbaka till dagis och det är så himla skönt att båda trivs så bra där.
Inte nog med att det kommit en massa snö så har det här jäkla kylan kommit tillbaka också. Men är det vinter så ska det vara vinter och inte en massa slask så jag ska bara klaga tyst för mig själv och inte så någon annan hör att jag är trött på kyla och snö. JAG VILL HA VÅR NU!
Var på Maxi och handlade idag och det fanns en massa fint snitt ikylen. Ska handla hem lite blommor till helgen så att det piggar upp oss här hemma.
Om jag skulle ta och försöka sova nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Mickan

hur långt harni kommit på super mario då? ja är på sista Bossen!=)

2010-02-23 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0