Vaccinera sig?

Fredrik har redan vaccinerat sig på jobbet, William är för liten så det är bara jag och Amelia kvar i familjen. Hade tänkt att hon och jag skulle åka idag efter dagis men nu känner jag mig lite krasslig ihalsen, inbillar jag mig? Tror det. Är så otroligt rädd för sprutor men det är väl lika bra att ha det där avklarat.
Ihelgen packar vi in oss i bilen och åker ner till min pappa i Oskarshamn. Blir en lång bilresa men barnen har sina bärbara DVD-spelare så det blir väl Pippi, Ronja, Emil och Rasmus som får följa med som underhållning:) På lördagen är det tänkt att vi ska ta oss ytterligare lite längre ner i Sverige. Vi tänkte passa på att häsla på Fredriks vänner och deras lilla bebis i Ronneby

Nu ska jag nog vila ett tag. Imorgon blir det jobb igen, skönt att äntligen vara frisk:)


Kommentarer
Postat av: Svägis

Nu väntar vi på mer blogginlägg!! Kom igen nu! Heja heja!

2009-11-26 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0