Nytt försök!

Kanske ska göra ett nytt försök att börja blogga igen. Barnen har varit hemma de här två dagarna från dagis. William har haft taskig mage men nu är den återställd så imorgon blir det dagis.
Nu börjar det närma sig jul och planerna är i full gång. Tanken var först att vi skulle fira ute på Värmdö men eftersom Fredrik måste jobba så kommer hela släkten hem till oss. Mysigt att fira Jul hemma hos oss, blir värre dagen efter när allt ska städas.
Frågade Amelia idag vad hon ville ha i julklapp och fick en hel lista av henne så det är bara att sätta igång att handla åt barnen nu. På söndag fyller vår lillkille 2 år. Kalaset får vänta eftersom Fredrik jobbar då men det blir myskväll med familjen sen och lite presentöppning för honom. Kalaset kommer helgen efter.
Vi har köpt en bil också som hela familjen trivs bra med. Den är så fin vår silverpärla.

Måste berätta om min jobbarkompis som sjukanmäl sig i söndags, Haha, vilket skämt. Hon sa att jag kommer vara sjuk måndag till onsdag men på torsdag och fredag kommer jag.

Nu ska jag mysa med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0