Full fart!

Idag har det varit full fart på barnen här hemma. Det är himla mysigt att se hur mycket barnen älskar varandra, när dem mitt i leken stannar upp för att spontankramas. Sådana tillfällen önskar jag att det fastnade på film. 
Det är en sådan obeskrivlig känsla att vara förälder, att för första gången få hålla sitt barn och känna kärleken som alltid kommer finnas där. Det är en sak som är säker, jag kommer aldrig att sluta älska de två underbara barnen.
Jag har skaffat mig ett extra jobb som jag hoppas kommer leda till heltid sen. Jag ska få gröna fingrar och jobba på Rydells blommor. Verkar vara ett helt underbart ställe.
Ihelgen kommer mina kusiner hit igen, vi ska fixa det sista på renoveringen hos mormor. Kommer blir riktigt tjusigt.
Nu ska jag fördriva tiden framför Tv:n tills min älskling kommer hem

Kommentarer
Postat av: nettan

döda inte alla blommor nu då =) hehe

2009-11-10 @ 11:23:41
URL: http://lymra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0