Rensat!

Nu har jag rensat i  min blogg. Mina förlossningsberättelser kom fram så jag skummade igenom dom nyss. Tänk vad tiden går fort med barn. Amelia blev 3 för bara några månader sen och i november blir William redan 2 år. Dom har blivit jättetajta nu när F har varit föräldraledig med dom. Det är så kul att se hur mycket dom älskar varandra.
Idag har vi haft fullt upp här hemma. Gick lite tidigare från jobbet så jag kunde följa med till logopeden. Blev inte så mycket klokare efter det men vi ska tillbaka dit i september igen. Efter logopeden åkte vi till vår gamla BM, kul att komma dit efter 1 ½ år och se att våra barn hänger i en ram där. SÅ klart, med så söta barn som mina så måste dom hänga där alla kan se dom så föräldrarna som kommer dit har något att se fram emot.
Imorgon åker A till sin farmor i Ängelsberg och vi ska titta på en lägenhet vid lunch. Hoppas vi gillar den. Den ligger inte på skallberget men det är ett okej cykelavstånd till dagiset iaf. Vi ska försöka sälja vår cykelkärra nu och köpa en som vi kan göra om till vagn ist. Skönt att ha om vi bara ska ta en tur ner på stan eller så.
Snart kommer min mamma och ska lämna av vår vagn som stått där ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0