Blöta dagar!

Igår packade vi in barnen och faster i bilen och åkte och badade på Björnön. Var väldigt mysigt så vi ville ha en repris på det idag. Efter jobbet så packade vi ner en matsäck och åkte med badankorna i högsta hugg till Ängelsberg. Vi har badat massvis där uppe. Mina axlar har blivit helt brända så imorgon får jag nog smörja in mig. Förutom mina brända axlar å var det väldigt mysigt. F var nog i vattnet längst, ca 2 tim. Men jag kom på en god tredje plats. Efter badet gick vi hem till svärmor och grillade och när kl var sovdags för barnen åkte vi hem. Sov gott så det var bara att lyfta in dom i sängen.

Svägis stannade kvar ett tag på kvällen och spelade Buzz. Jag vann den första omgången och Fredrik den andra. Stackars J, hon vinner då aldrig. Men som tröstpris så ska hon låna W till  Vallby useum så vi ska ta en sväng med A ner till Cityfestivalen? Heter den så nu, byter namn varje år känns det som.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

BAda bada bada bada..

Älskar dig!

2009-06-25 @ 22:55:01
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0