Bloggandet försvinner i värmen!

Här hemma njuter vi av värmen så det finns inte mycket tid över till att sitta hemma och skriva här.
Iaf ska jag berätta lite kort vad som händer i vårt liv nu.
Vi har tackat nej till två lägenheter till på Skallberget, inga som passar oss. Hoppas på att den perfekta snart ska dyka upp.
I torsdags lånade svägis med sig W till Vallby f-museum så vi passade på att åka ner på stan med A och shoppa massa kläder och leksaker till barnen. PÅ fredagen jobbade F så när jag kom hem från jobbet så åkte jag med mamma och barnen till björnön och badade.
Lördagen blev det Ängelsberg igen och massa badande där. Svägis hade köpt med sig massa gott till picknick som gjorde att vi orkade stå ut i värmen lite längre. Igår var jag med barnen hos mormor och morfar och efter det blev det fotboll.
Imorgon börjar mina små på dagis igen för F ska tillbaka till jobbet igen på heltid. Han var där med dom idag och mjukstartade. Efter jobb och dagis så åkte vi till Björnön. När vi kom hem så åt vi en dundergod middag och efter det blev det bad på iuteplatsen. Vilken tur mina barn har va?:)

Nu blir det mys med sambo!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu börjar ragga bilarna komma jag skäms nästan för att säga det men jag tycker bara det ska bli jobbigt för man kommer inte få sova nånting haha! Vi träffa på dina söta små idag dem var ute med nån dagis fröken och Amelia bara sken när hon såg oss sötnosen =) Hör av er imorgom om ni ville med en sväng och kolla på stånden och bilarna! Kram

2009-07-01 @ 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0