Svininfulensan! Jag är smittad

Nu har jag haft en filmkväll med svägerskan. Efter filmen så kom vi in på svininfulensan. Jag som lyckts att skjuta det där lite åt sidan blev helt hispig efter en kväll med S. Hon påstår att kunskap får rädslan att försvinna men hon visar inga tecken på att släppa den rädslan hon har. Visa mig massa statestik över smittade här i Västmanland och vilka som ska få vaccin först mm. Min älskling har tur som får det av jobbet. Det är värre för mig. Nog om det.
Igår hade vi en väldigt mysig dag ute i lekparken med Bästa grannarna. Amelia och Samuel leker så otroligt bra tillsammans. Har jättekul och ville inte alls gå in när det regnade. Nästa gång tar vi med oss paraply till oss J.
Nu blir det en patiensduell på msn med svägis

Kommentarer
Postat av: Svägis

Det var inte meningen att smitta dig! Vi får helt enkelt bli snickare!

2009-07-24 @ 22:28:38
Postat av: Fredrik

Äh, svininfluenan är överdriven.. Var det många som drabbades av fågelinfluensan? Gääääääääsp

2009-07-24 @ 23:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0