Städdag!

Nu ska det städas här hemma. F hade storstädning i fredags med efter att barnen kommit hem från dagis trötta så ser det ut som ett bombnedslag. Men nu ska det bli fint igen så man kan slappna av hemma.
I torsadgs hade jag så ont i huvudet när jag kom hem från jobbet och barnen var inte på sitt bästa humör så min mamma kom hit och lekte med dom så jag och F kunde gå på bio igen. Såg baksmällan. Var rolig men ingen kanon film. Lyckats handlat på mig lite dagiskläder till barnen i veckan också. Helt stolt efter att jag och Svägis tagit en sväng in på Lindex. För 700 kr fick jag 6 par byxor och 6 tröjor till barnen:) I fredags blev det en sväng ner på stan också. Handlade upp strumpor och nya gummistövlar till barnen från pop. Amelia fick egna pengar att handla för så det blev halsband och armband från H&M till henne.
Igår efter jobbet blev det en tripp till Norrköping och busfabriken. Mer om det senare för nu måste jag hinna städa innan lunchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0