Power meet!

Nu har alla bilarna kommit till V-ås. Står utanför och sprutar massa avgaser, så mycket så att när vi tog en liten sväng här ute så luktade min tröja massa avgaser när vi kom in igen. Visst det är säkert jättekul för raggarna att ha årets höjdarträff här men inte lika kul när mina barn ligger och försöker sova och det kommer illaluktande raggare förbi här och hänger på tutan. Nej, ist för att sitta och klaga nästa år så får vi ta in på hotell så kan dom härja bäst dom vill.
Kan tycka att det är lite kul att titta på bilarna när de inte kommer för nära så i torsdags tog vi en sväng med bästa grannarna ner till Löga och kikade.
Igår var det jobb en blev det läkaren för mig. Är allergisk mot någon blomma så nu har jag fått mediciner och en Turbuhaler som jag ska andas in i. Hoppas på att kunna få lite mer luft nu för den här veckan har varit helt hemsk.
Sen ringde F upp mig. Han hade skaffat barnvakt så att han och jag kunde ta en biokväll. Väldigt mysigt eftersom vi sällan gör något han och jag.
När vi kom hem hade superfaster varit ute och tittat på raggarna med barnen. Barnen var helt klibbiga så vi bestämde oss för att ta en promenad runt och titta på alla bilar. Blev en sen kväll för barnen, somnade kl 21. Eftersom barnen somnade så sent så hoppades jag på sovmorgon men icke. Världens vackraste A väckte min kl 7.30 och berättade att pappa gått till jobbet. Nu är det full rulle på barnens rum i väntat på Faster. Vi ska till Ängeslberg idag.

Just det, Hammarbys förskolor slutar aldrig att förvåna mig. F har skrivit ett långt inlägg på hans blogg om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0