Hemmadag!

Har varit hemma från jobbet idag. Hade väldigt tungt att andas igår kväll så det fick bli ett till läkarbesök. Idag gjorde dom lite fler tester. Jag fick göra ett blåstest i någon form av tub. Vet inte hur det gick men han såg inte allt för orolig ut iaf. Sen fick jag gå in på ett annat rum och sitta med en slags inhalator som var kopplad till en gastub. I den fanns det medicin som gjorde susen för mina luftrör. Sen blev det sticktest och om några dagar kommer proverna på det. Förmodligen är det astma som spökar så nu har jag fått mig en starkare inhalator som jag ska ta morgon och kväll och forstätta med mina andra mediciner som vanligt. Oj, jag som alltid varit frisk så blir det såhär vid 24-års ålder. Känns inget bra och hoppas på att få den behandligen jag behöver snart. Imorgon siktar jag iaf på att vara tillbaka på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0