Helgen flög förbi

I lördags var jag och svägis på Yoga När jag kom hem var min familj i lekparken så vi stannde där ett tag. Efter maten åkte jag och barnen hem till mamma och fikade. Barnen sprang av sig i trädgården innan det var dags för badhuset mer Faster. Oj, barnen blev helt överlyckliga. Dom har tjatat i flera dagar om att åka dit.
öndagen spenderade vi hemma hos min mormor och morfar och när F slutade jobbet på eftermiddagen så åkte vi till Parken Zoo för att kika på Astrid Lindgrens kavalkaden. Amelia sjung med i alla låtar och William stod och dansade. Vi hann med en sväng i djurparken också. Apan hade fått en liten bebis som hade en lite kalufs på huvudet. Så söt skulle jag vilja skriva men NEJ!
Idag åkte jag och barnen ner till hamnen och tittade på alla stora båtar och kranarna som dom lastar på med.
Ne, nu ska jag umgås med svägis som jag bjudit hit eftersom F jobbar natt.

Just det, imorgon har jag, svägis och A namnsdag.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Grattis igen då. älskar dig. Cyklar hem nu innan jag sticker till jobbet..Puss

2009-07-21 @ 20:47:56
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0