Gårdagen!

Igår flöt dagen på bra här hemma. Hämtade barnen vid 15 på dagis. William lite hade ramlat och slagit ett hål i bakhuvudet. Personalen hade då försökt att plåstart om honom och sen insett att det inte går att sätta plåster över allt hår, Nehe!. Jag hade iaf handlat med mig lite frukt så vi stannade och lekte i lekparken på vägen hem. Åte lite frukt och drack sempers frukt och bär. Vi hade så mysigt så vi glömde av tiden. Kom in och upptäckte att kl redan hade hunnit blivit 17 . Hade ingen aning om vad vi skulle äta till middag så det fick bli pasta, tonfisk och massa grönsaker. Barnen gillade det. Efter maten blev det bad sen sängen. Yes, jag lyckades också somna strax innan halv 7. Vaknade igen vid 22 och var pigg. Som tur va kom F hem och drog några CM avsnitt med mig. Somnade runt kl1 sen. Ville bara dra täcket över huvudet imorse när klockan ringde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0