Allt flyter på!

Power meet är över sedan några dagar tillbaka. Jag som aldrig riktigt har gillat det där tyckte att det var ganska mysigt att och titta när man snabbt kunde ta sig in igen. På lördagen kom F förbi med sina barn så Amelia och Emanuel sprang hela vägen här utanför och höll varandra i handen. Såg så himla sött ut.
PÅ söndagen när A vaknade så det första hon sa då var: Ut och titta bilarna mamma:) Sen dess har hon tjatat om det.
F har börjat jobba igen och det känns nu. Han jobbade förmiddag igår, kom hem och sov för att jobba natt sen. Nu så ska han snart gå till jobbet igen. Sista natten nu sen är han ledig tills på lördag. Hoppas på att vi kan ta busborgen i veckan med grannarna.

Själv så har det varit väldigt tungt på jobbet i veckan. Min inhalator hjälper knappt något och allergimedicinerna hjälper lnappt dom heller. Måste nog ta mig till läkaren igen. Nu går jag och suckar efter luft hela tiden. VAr ett tag sen jag tog ett riktigt skönt djupt andetag.

Vilken tur jag har som har min svägerska som sover här och hjälper till med barnen när F jobbar!


Kommentarer
Postat av: Grannarna=)

Tänkte om vi skulle ta busborgen nån dag när du slutar tidigt om ni kan =) JObbigt det där med astman tänk att du får sånt nu. Hoppas det blir bättre nu! Kram Jenny

2009-07-08 @ 13:10:04
URL: http://jennyosammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0