Trots allt....

så överlevde jag dagen med 3 h sömn inatt:) Kunde inte somna igår och kände mig alldeles för negativ till allt men nu är det bättre. Fortfarande besviken men vi kommer aldrig komma fram till något bra.

Idag gick jag och Fredrik en sväng på stan. Han handlade nya kläder till sin utgång och jag utfoskade Igor. Efter det blev det julklappshandling till barnen. Hittade massa bra saker som fyller vår klädkammare nu. Har bara mina kusinbarn och lillebror att handla till nu. Barnen ska väl ha några till annars så är vi klara:) Det är så många barn i släkten nu så alla vuxna har kommit överrens om att det bara blir till barnen i år och det duger fint för mig.

Nu ska jag hjälpa Fredrik att stryka skjortan, hur det nu ska gå? Vi är lika dåliga på det båda två. Sen blir det mys med barnen innan läggdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0