Lucia!

Ifredags var det Lucia på dagis. Barnen var jättesöta:) Amelia hade fick syn på gammelmormor och mormor precis innan och gissa om hon vart lycklig:) Världens bästa mormor och gammelmormor.
Amelia fick beröm av dagisfröken efteråt för att hon var så duktigt. Hon är alltid duktig min lilltjej.

Vi försökte ta ett julkort på barnen tillsammans men det gick väl sådär, här sjunger William tipp tapp iaf.



Natten mellan torsdag och fredag vaknade min mammas kusin av att hans hus brann. Senare på dagen visade det sig att någon tänt på. Vilken jävla tur att han hann ut. De hade tänt på vid hans fönster och ytterdörren men vid dörren hade den slocknat halvvägs upp.

Annars har det inte hänt mycket ihelgen. Jag har jobbat både igår och idag. Vi har även varit på julbord idag, det var väldigt mysigt där:)
Vi var bjudna på fest igår men mammsen kunde tyvärr inte ta barnen men hon lovade oss en annan helg. Så snart ska vi planera in mysmiddag och sovmorgon! Tack för det bästaste mamma, behöver verkligen en sovmorgon efter alla jobbardagar. Har bara varit ledig en dag på 26 dagar*pust*

Kommentarer
Postat av: Faster

Åhhh vad söta de är!!! Vilken underbar bild!

2009-12-14 @ 20:11:10
URL: http://nieden.blogspot.com
Postat av: Mickan

Ååå vilken söt tomte bild=) Dinna barn är verkligen jääte lika varandra=) syns att dem är sykon=) mina e inge lika varandra =) hehe Kram Mickan med familj

2009-12-15 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0