Imorgon blir det en lång dag....

kl är 01 och jag ska upp om 4 timmar. Just nu känns det som att jag inte kommer att få någon sömn alls. Jag är alldeles för upprörd för det. Känner mig sviken på alla sätt. Jag är jättesvårt att lita på andra människor och speciellt på en person. Jag suklle så gärna vilja lita på den här till 100 % men när jag väl byggt upp det här förtroendet så rivs det lika snabbt igen. Nu kanske det ses som är liten skit sak men är jättestort för mig.
Nog om det. Kan inte göra något åt det nu iaf. Det visar sig hur det kommer att lösa sig mig mig och den här personen.

Jag och F har tittat på några avsnitt 24 ikväll. Tycker det börjar bli lite segt. De första avsnitten var jättebra men det tapar rätt så mycket nu. Ska man vänta en hel säsong för att en dag ska vara över? Känns lite väl långt:) Hoppas på att den rycker upp sig igen.

Imogon var det tänkt att vi skulle handla julklappar men får se hur det blir med den saken. Kommer väl somna gott när jag kommer hem från jobbet. Fredrik ska ju ut på kvällen så jag och barnen blir själva:( Snart ska jag ta mig en ledig kväll. Vinkväll med Jenny låter som en bra idé:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vinkväll med mig låter som en mycket bra ide och så nå gott käk eller nått till =)

2009-12-03 @ 12:34:09
Postat av: Jag!

Ja, vi får försöka styra upp något och bjuda in lite roliga männsikor:)

2009-12-03 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0