1 år!

Har haft mitt körkort i 1 år idag. Kommer ihåg hur nervös jag var hela den här veckan med både teoriprov och uppkörningen men det gick ju bara fint hela vägen.

Igår var Amelia så ledsen när vi åkte och hämtade henne på dagis. Hon ville bara följa med mormor hem så då fick hon sova där. Vi gick en sväng med hundarna och barnen fick åka pulka vilket var väldigt uppskattat av mina små.
På kvällen tog vi en liten promenad med pulkan till affären och runt. William bara gick och myste, kul för barnen med snö.
Imorgon blir det julklappshandling, min enda lediga dag innan julafton sen kör vi igång igen och jobbar både juldagen och annandagen.
Ne, nu blir det jobbet!


Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0