pissdagis!

Kände för att ha en mogen rubrik idag. Jag blir så ledsen varje gång jag behöver lämna mina barn där. Efter alla fajter som vi har tagit med dagiset hoppades jag på att det var över. Imorse när vi skulle lämna barnen så gick jag in för att hänga upp A.s kläder och upptäcker att personalen har tagit bort hennes hylla. F frågar varför och får till svar återigen att A hade slutat där så nu ska dem ha in nya barn där. Men hallå!, Amelia slutar nästa måndag så då borde väl hon få ha kvar sin plats. Fredrik frågade då personalen om dem gick på semetster i 4 veckor skulle deras chef då tro att dem sagt upp sig? Det är precis så de har tolkat A.s situation. F var f-ledig med barnen i två månader och efter det så har personalen och enhetschefen bara utgått ifrån att A har slutat där. Personalen på A.s avd är en hör inkompetenta kärringar. Den ena är värre än den andra.
Nästa tisdag börjar barnen på Vildmarken. Det blir en bit att åka varje morgonen men det är värt att slippa magont varje gång vi ska ta barnen till dagis.

Vi hann med massa utelek idag också med barnens bästis. Så skönt att jag har J här så dagarna går fort och barnen har någon att busa med:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0