Mindre meck åt folket!

Det är sportsons slogan. Det roliga är att jag köpte min cykel och cykelkärra där. Bad dom sätta fast den på en gång och efter det har min cykel varit helt paj. Har varit tillbaka med den flera gånger utan att det har blivit bra. Idag bestämde jag och Fredrik oss för att fixa det själva. Skruvade i 5 minuter tillsammans och nu fungerar den hur bra som helst, eller växlarna behöver spännas lite men annars:)
Vi skulle ut och prova cykla med kärran bakom F så vi bestämde oss för vallby museum men valde att cykla vidare till Skallberget och sen blev det Gryta. Efter gryta blev det Roklunda ner mot Rönnby och sen över Vallby och hem igen. Vilken cykeltur. På kvällen så ville vi cykla mer så det blev en sväng till Willys och storhandlade. Cyklade igenom några regnskurar men barnen var skyddade iaf.
Jag har inte använt min bil på hela dagen, skäms lite över det här men det är första dagen sen i februari.


Bjuder på lite bilder från idag


Barnen blev lite trötta





.
Vattenlek efter turen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0