Grillen i grillen!

Idag efter jobbet så skulle jag och grannen ta barnen ut i lekparken. Men på väg till barnens dagis ändrade vi oss så det blev hem och bada i poolen ist. Var så himla varmt idag s det var den bästa aktiviteten för barnen. Sen blev det korvgrillning och eftersom vår gasol är slut så satte vi i en engångsgrill i den stora grillen och grillade. Ska fösöka fylle på den i veckan.
Barnen hade det så himla roligt idag men trötta var dem så det hann med och bråka lite också,
Fredrik har även lyckats byta bort sitt arbetspass den fredagen vi ska iväg på kryssning så det blir ingen stress:-) Det kommer bli så himla härligt. Går runt med en bra känsla med ibland kommer ångestkänslor fram. Hur ska mina barn klara sig utan mig? Jo, dem kommer klara sig galant. Men hur kommer jag klara mig utan dem?
Inte kunna krama om A och få ett: Mamma jag älskar dig innan hon somnar. Det är kärlek! Eller W som kryper upp i famnen och vill gosa. Ne, jag överlever nog helgen men oj vad jag kommer att sakna barnen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att han fick ledigt! Hoppas ni får en toppen kryssning, det kommer ni få särsklit i det här vädret =) Kram på er

2009-08-06 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0