Gladare shopping!

Idag har jag och mormor shoppat och lunchat god mat. Helt underbart har det varit.

Lite kläder från HM till barnen:


Byxor till Amelia



Tröjor till tjejen


Två t-shirtar, strumpor, trosor, pyjamas och två fina strumpbyxor.


Byxor till lillkillen


Tröjor till Will

W fick en fin mösa också men den har han lekt bort. Ligger nog bland alla leksaker i amelias rum:-D

Snart slutar älskling. Skönt att få träffa honom ett tag iaf. Han hade gått till jobbet när jag kom hem idag efter mina äventyr så vi hann inte umgås något men får ta igen det nu.
Imorgon ska han upp och jobba igen och jag ska packa in barnen för en tripp till Stockholm. 4 och 2 års kalas ska det bli imorgon. Grillning och min kusins underbara bakverk, kommer att bli en kanon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0